dissabte, 8 d’octubre del 2011

Crema Pastissera

Dissabte passat al matí estava a casa i tenia ganes de fer una recepta. Vaig començar a mirar receptes i més receptes però totes les que tenia ganes de fer eren amb xocolata, un ingredient que el meu pare no l'hi agrada gens! Així que vaig pensar ja que sempre es queixa que tots els postres l'hi faig amb xocolata, vaig decidir que avui li tocava a ell triar que volia que fes. Per tant va sortir bunyols de vent amb crema, l'altre problema venia al fer la crema! Sempre la faig dels sobres que venen de POTAX, però em faltava 500 ml de llet... no sabia que fer volia deixar de banda la recepta i anar a comprar un brick de llet, però la mandra em feia quedar-me a casa... així que vaig començar a buscar i buscar alguna recepta per fer crema pastissera que hem demanés només 500 ml de llet.
Buscant i buscant finalment vaig trobar una recepta de la Eva Arguiñano, super fàcil de fer i molt bona! I si demanaven només 500 ml de llet!

Avui us deixo aquesta recepta de crema pastissera perquè feu volar la vostra imaginació alhora de fer els postres.

Crema pastissera

Ingredients:

- 500 ml de llet
- 100 gr. de sucre
- 2 ous
- 2 cullerades de farina de blat o Maizena
- 1 branca de canyella

Elaboració:

Posem en un pot la llet, el sucre amb la canyella. Previàment haurem guardat una mica de llet i sucre. En un bol posem la llet i el sucre que hem guardat abans, les dos cullerades de Maizena i ho remenem bé fins que tot quedi ben lligat. Posem els 2 ous al bol, els batem i llavors posem tot el bol al pot que tenim escalfant i ho anem remenant uns 3-5 minuts fins que ja veiem que esta creant-se una crema espessa.



Avui us deixo amb aquesta cançó especial perquè imagineu quan estigueu fent aquesta recepta!



Que passeu un bon cap de setmana!!!

Laura

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada