dijous, 6 d’octubre del 2011

La meva primera creació: Llom amb Formatge de Cabra

Com tota creació o cosa que fas al darrere hi ha una història. Aquesta història d'aquest plat va ser més que res per sorprendre als meus pares i la meva germana. La primera vegada que vaig fer aquest plat si no recordo malament va ser quant tenia 14 anys, parlem ja d'uns 6 anys enrere...
Recordo que era un dissabte al matí i estava avorrida i vaig dir als meus pares avui cuino jo! Així que em vaig posar las manos en la massa com diuen i vaig voler crear la meva primera recepta. El primer que vaig fer es anar al supermercat, es un lloc on sempre m'inspiro i mirar productes i més productes vaig crear un plat fàcil i crec que bo.

Aquí us el deixo espero que el gaudiu!

Llom amb Formatge de Cabra


Ingredients per 4 persones:

- 8 Talls de Llom prim.
- 8 Talls de Formatge de Cabra de Rulo.
- 8 olives verdes sense pinyol.
- Orenga.

Elaboració:

Agafem els talls de llom i els posem en una paella, per fregir-los una mica. Previàment posem el forn a escalfar a 250º. Quan veiem que el llom està casi cuit, el retirem i el posem en una safata de forn. I comencem a donar gust aquest plat, agafem un tall de formatge de cabra i el posem a sobre del llom, l'orenga per sobre del formatge i al mig hi posem una oliva verda perquè doni més de gust. Farem aquest procediment amb tots els talls de llom i quan hem acabat de guarnir tots els talls el posarem al forn. I  retirarem la safata del forn quant s'hagi desfet el formatge de Cabra.
I només faltarà posar el llom al plat i si voleu el podeu acompanyar amb un pebrot verd fregit!

Bon appétit!!

Espero que gaudiu d'aquesta recepta es molt fàcil de fer-la, i si voleu cuinar amb els més petits de casa us poden ajudar a guarnir el llom amb el formatge, l'orenga i l'oliva.

Sembla mentida he fet aquest plat 700 vegades i no trobo cap foto d'aquesta recepta...



I quant tenim enllestit la part de la cuina, toca la part de la música:.

Avui per ser el primer dia us deixaré aquesta cançó "Love me tender" d'Elvis Presley. Em vaig enamorar d'aquesta cançó amb la versió que va fer la Norah Jones.

Aquí us la deixo:



Laura.

3 comentaris:

  1. mm..té molt bona pintaa..potser la faig algún dia, sembla senzilla jajaa
    està molt bé el blog, si algun dia no sé que cuinar ja sé on inspirar-me. un petó i molta sort guapísima

    att: Vero Fernández

    ResponElimina
  2. Guauuuu!!!! Molt bé, Laura.... Sabíes que Rossini va deixar la vida de músic per dedicar-se a la cuïna?????

    ResponElimina
  3. Genial Laura!!! recepta fàcil i molt gustosa, però més a més, música de fons de la Norah Jones!!!!!! Això ha de sortir bó per força. Ja t'explicaré com m'ha quedat. Gràcies!

    Núria Fernàndez

    ResponElimina