dimecres, 7 de desembre del 2011

Pollastre amb mostassa calenta!

Hola a tots!!
Aquestes dos últimes setmanes el blog hi han hagut tantes i tantes visites que ha sobrepassat a les 3 xifres, això vol dir que ara mateix porto 1193 visites d'aquest blog. Es fàcil dir-ho o escriureu-ho, però des d'aquí estic molt i molt orgullosa que el meu projecte personal comenci a donar una mica més de color... És increïble com puc regalar tants somriures amb els meus menjars. Per això us estic molt agraïda a tothom! Espero que us pugui ensenyar tot el que faig durant molt de temps, avui us deixo amb aquest pollastre que em vaig inventar i que m'encanta!!
Alguns pensareu pollastre? Però si tot el que ha publicat era només de pastissos i dolços. La meva idea del meu blog el dia que el vaig crear era de poder-vos ensenyar tot de receptes i alhora a partir de les meves receptes poder crear un menú. 
També haig de tenir present a la gent que no els hi agraden els dolços o els que estan amb la dieta i veure aquests pastissos només els hi fan dentetes per poder menjar-ne un. 
Així que per tots els que mengeu dolços o que no pugueu avui us deixo amb aquest pollastre que us encantarà!


Pollastre amb mostassa calenta

Ingredients per el pollastre:

- 2 pits de pollastre.
- Sal.
- Pebre.

Elaboració:

Agafeu els dos pits de pollastre i els tallarem a filets per tal de que ens surtin uns 8  talls. Els salpebrejeu, és a dir tireu un polsim de sal i de pebre i els posarem a fregir a una paella amb un rajolí d'oli. Quant ja estiguin cuits els deixarem en un plat amb paper absorbent perquè xucli tot l'oli que té. Reservarem el pollastre per començar a fer la salsa.

Ingredients per la salsa de mostassa calenta:

- 1 cullerada de mostassa de louit diàfana.
- 1 cullerada de mostassa a l'antiga.
- 1 tassa d'aigua.
- 1/2 pastilla de brou de carn.
- 200 ml. de nata per muntar.

Elaboració:

En un cassó posem l'aigua, la pastilla de brou de carn esmicolada i les dos mostasses. Anirem remenant fins que s'hagi dissolt les dos mostasses i quant comenci a bullir tirarem la nata per muntar i la deixarem a foc lent perquè es vagi espessint.
Quan la salsa ja hagi agafat espessor, serà el moment d'apagar el foc i tirarem amb l'ajuda d'una cullera la salsa de la mostassa als pits de pollastre.

Espero que us agradi aquesta recepta tant fàcil i alhora boníssim!



A la secció de Música avui vull deixar una mica de rumbeta catalana acompanyada del grup Gertrudis, aquest grup que va néixer a la Garriga (Vallès Oriental) ens ha donat a conèixer aquest estil de música que pocs coneixem. Aquesta cançó anomenada Ara vinc d'enlloc la van cantar juntament amb el grup Jarabe de Palo. Espero que la gaudiu i que tingueu ganes de passar una bona estona!

Laura.

1 comentari:

  1. A mi no m'extreus cap somriure, ja que no m'ha agradat cap dels menjars que has fet.
    Ni la mostassa ni els dolços entren dins de la meva dieta.
    Això sí, continua amb el teu blog que quan m'aburreixo m'hi passejo.

    P.D: vigila amb l'ortografia!

    ResponElimina