divendres, 20 de gener del 2012

Marbel cake (Pastís de dos colors)!

Hola a tots! 
Torno a ser aquí desprès d'entrar en un nou any el 2012! Fa molts dies que no publicava i això estava una mica mort... I no serà pas perquè no tinc receptes per publicar al revés en tinc masses i m'haig de posar al dia ben aviat! 
Us avanço de moment el que trobareu les pròximes setmanes al blog un revitzell de receptes de la Nigella Lawson, una periodista que alhora és molt bona cuinera d'Anglaterra! 
Trobareu un gelat de Magrana amb taronja, una crema de bròquil i formatge, crema de pastanaga i moniato, com també trobareu un Mousse de 3 xocolates! 
De moment avui us deixo amb aquest Marbel cake un pastís molt fàcil de fer i que triomfareu segur!
Aquest pastís tan enigmàtic el vaig fer aquest diumenge passat per una colla de músics que diumenge rere diumenge m'acompanyen quan em toca fer de Solista a l'obra de teatre que estem fent per aquest Nadal, Els Pastorets de Mataró. L'any passat els hi vaig portar unes Muffins de Xocolata que podeu trobar al blog i ja trobaven a faltar que portés una mica de berenar i aquest diumenge em vaig animar i els hi vaig fer un Marbel cake per ells! 
Tinc la sensació que els hi va agradar força, el pastís va volar amb pocs minuts i la gent repetia! Això era bona senyal crec jo... 

Doncs bé us deixo avui aquesta recepta que ja veureu que és molt fàcil de fer i us encantarà! 

Marble cake

Ingredients: 

- 3 ous.
- 250 grams de farina. 
- 150 grams de sucre.
- 125 ml de llet. 
- 100 ml d'oli de Gira-sol.
- 16 grams de llevat químic (Royal).
- 3 cullerades de cacau en pols.
- 2 culleradetes d'essència de vainilla. 

Elaboració:

Primer de tot agafarem un bol i afegirem els ous, el sucre i els batrem amb unes varilles fins que ens quedi una massa emblanquida i espessa. Quant veiem que tenim aquesta massa ben barrejada, tirarem la llet, l'essència de vainilla, l'oli de girasol i amb l'ajuda d'un tamissador hi tirarem la farina i el llevat d'aquesta manera ens quedarà ben tamisada. I un altre cop a barrejar-ho amb l'ajuda de les varilles. Serà en aquest moment quan agafarem un bol i dividirem la massa en dos parts, d'aquesta manera tindrem la massa de vainilla i ens faltarà crear la de xocolata amb l'ajuda de les 3 cullerades de cacau en polsi així se'ns convertirà en una massa de xocolata. Arribat en aquest punt serà un bon moment per encendre el forn a 175º. Ara que ja tenim el forn escalfant-se agafarem un motlle en aquest cas he fet servir un de rodó com podeu veure, però podeu fer servir el que voleu. Ara toca la part una mica més complicada de la recepta, més que complicada has de tenir paciència... El joc d'aquest pastís és que per fora sembla un pa de péssic normal però la màgia està a dintre i el que hem de fer primer de tot es posar una cullerada de massa de vainilla i al costat una altre de xocolata, així aneu fent fins que s'acabi totes les dos masses. 
Quant ja tinguem totes les dos masses acabades posarem el motlle al forn uns 45 minuts a 175 graus. 
I com sempre dic quant  punxeu amb un escuradents al mig del pastís i l'escuradents surti net, ja tindrem el pastís ben cuit! El traurem del forn, el deixarem a temperatura ambient uns 5 minuts i el desemmotllarem! 







Avui a la secció de Música us vull deixar una cançó que ha gravat una amiga, la Laia Mulà que juntament amb dos nois que són tot uns cracks amb la Música en Dan Dòlgand i en Martín Gutiérrez. En definitiva tres persones que s'estimen la Música han fet aquesta versió d'una banda de hip hop de Nova York els Gym Class Heroes, versionen la cançó Stereo Hearts que va sortir al mercat l'any 2011 juntament amb la cantant Adam Levine. El grup que esteu escoltant es diu The Unfamous Records, espero que us agradi molt aquesta versió a mi personalment m'encanta!!!






Ens veiem aviat amb moltes receptes de la Nigella Lawson!!
Un petó de xocolata per tots els lectors d'aquest blog!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada